søndag den 30. maj 2010

Få en flad mave



Få en flad mave, og øg derved din selvtilfredsstillelse og bliv sund og fuld af energi.

få en flad mave lyder lidt foræringsagtigt, og det skal siges, at det er det ikke. Man får ikke en flad mave, men man arbejder sig til den. Det kræver at man vil spise sundt, og samtidig, som minimum, lave noget mevetræning, men meget gerne og generel kredsløbstræning som gåture, løb, cykling mv.

Vi drømmer allesammen om at få en flad mave, da dette er blevet et symbol på sundhed og velvære. Er man tynd fremstår man som en der har styr på sit liv, man føler sig attraktiv og selvtilliden øges betragteligt. Og hvordan opnår man så dette bedst muligt. Jo det er faktisk ikke så kompliceret. Det anbefales at sammensætte en kost, hvor du ikke indtager mere end ca. 1.600 kalorier pr. dag. og samtidig træner 3 gange om ugen, hvor du kombinerer 30-60 min kredsløbstræning, med 10-15 min mavetræning.

Hvad så hvis jeg ikke kan motiverer mig til at veje min mad og tælle kalorier. Som udgangspunkt indtager du ikke meget mere end 1.600 kalorier, hvis du sørger for at spise sundt, dvs. 6 stk frugt, 50 % salat/grøntsager, groft brød, magert kød og undgår kager, slik, chips mv. Så kan du holde det, så er du på rette vej.

I forhold til motion, så start stille og roligt. Gå eller jog i en halv time, og tag derefter nogle mavebøjninger. Nedenfor finder du en video som viser hvordan du kan træne dine mavemuskler, vha. din sofa. Du skal derfor ikke investerer i dyrt udstyr for at få en flad maven, men kan klare dig med de ting der er i huset. Start stille og roligt med øvelserne, jo flere gange du udfører dem, jo nemmere bliver det.

1 kommentar:

  1. Mange tak for inspirationen, super program der giver sved på panden, og selv en som mig på, 95 kg kan være med...

    SvarSlet

Din E-Mail adresse blive IKKE vist ved afgivelse af kommentar. Du kan ved at vælge anonym, afgive kommentar til dette indlæg. Kommentaren bliver synlig, så snart jeg har godkendt den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...